میکسر های صنعتی، آزمایشگاهی و دوزینگ پمپ

طراحی و ساخت میکسر های صنعتی، آزمایشگاهی و دوزینگ پمپ
گروه صنعتی آریا پلاست آرنیکا در زمینه ساخت میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی و پکیج های تزریق مواد شیمیایی و معدنی، با انجام پروژهای متعدد و با بهره گیری از تیم فنی آمادگی طراحی و ساخت دستگاه های فوق را در حجم ها مختلف دارا می باشد و مشتری می تواند بنا به سلیقه تغییرات درخواستی خود را در دستگاه ها اعمال نماید. در واحد طراحی با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخت دستگاه پودر کن، خورد کن و اکسترودر توسط واحد طراحی با نرم افزارهای Solidwork و Catia برنامه ریزی شده و در نهایت جهت ساخت دستگاه به کارخانه انتقال داده می شود. رعایت استاندارد های موجود جهت ساخت در اولویت تولید می باشد.
به منظور مخلوط نمودن دقیق و همگن مواد مختلف در بسیاری از صنایع نیاز به انواع میکسر می باشد. میکسر آزمایشگاهی پلی اتیلن ما با کاربری های متفاوت و طراحی های گوناگون توانایی پاسخ گویی به شاخه های گوناگون در صنایع را دارا می باشند.ما قادر به طراحی و ساخت انواع میکسرها با کاربرد های متفاوت درظرفیت های مورد نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت ممکن می باشیم.

طراحی و ساخت میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی
میکسر صنعتی و آزمایشگاهی مجموعه گسترده ای از ماشین آلات هستند که به منظور همگن سازی مایعات ، جامدات و یا مایعات و جامدات با یکدیگر طراحی و ساخته می شوند ، میکسر های ما در ظرفیت های مختلف و برای همگن سازی محصولات گونگون در صنایع غذایی و تبدیلی ، صنایع شیمیایی ، صنایع تولید خوراک دام و طیور و همچنین صنایع وابسته به معادن طراحی و ساخته می شوند. میکسر های ما به سبب طراحی صحیح و علمی و ساخت توسط نیروهای مجرب و کارآزموده دارای کیفیت همگن سازی بالا ، حداقل مصرف انرژی ، کمترین زمان اختلاط و پایین ترین میزان نیازبه تعمیرات و نگهداری هستند. میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی ما علاوه بر گارانتی دارای تامین قطعات به صورت نامحدود می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد محصولات ما در زمینه طراحی و ساخت میکسر های صنعتی و آزمایشگاهی به بخش جزئیات بیشتر درباره میکسر های همگن سازی مراجعه نمایید

20170807_172812

2 پاسخ

بازتاب‌ها و دنبالک‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *