آریا صنعت

آریا صنعت

اگر از فعالان صنعت می باشید و به دنبال برترین تولیدات مهندسی هستید، زمان آن فرا رسید تا با شرکت آریا صنعت آشنا شوید. این شرکت یکی از برترین تولید کنندگان تجهیزات مهندسی و ماشین آلات صنعتی است و با بهره گیری از دانش برترین مهندسان توانسته نیاز بخش گسترده ای از صنعت را رفع نماید.

فعالان صنعت پلی اتیلن و یو پی وی سی اگر به دنبال دستگاه هایی به روز و مجهز هستند، قطعا شرکت آریا صنعت و تولیدات این شرکت می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز این افراد باشد. با ما همراه باشید تا در رابطه با یکی از قدرتمندترین سازندگان دستگاه های صنعتی کشور و محصولات آن اطلاعات کاملی کسب نمایید.
شرکت آریا صنعت

درمورد شرکت آریا صنعت

شرکت آریا صنعت یا همان گروه تولیدی آریا صنعت با سابقه ای که به قبل از انقلاب اسلامی باز می گردد در فراهم نمودن تجهیزات مورد نیاز بخش صنعت کشور سابقه ای گسترده و درخشان دارد.

این شرکت از حدود ۳۵ سال پیش به عنوان یکی از برترین وارد کننده های ماشین آلات و تجهیزات صنعتی کشور شناخته می شود.

شرکت آریا صنعت علاوه بر واردات در زمینه تولید و تجهیز ماشین آلات صنعتی و ساختمانی نیز بسیار شناخته شده است و توانسته با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و برترین مهندسان، نیاز کشور در زمینه ماشین آلات و تجهیزات کارخانه های بزرگ کشورمان را مرتفع سازد.

با گذشت سالیان سال از اولین فعالیت های شرکت آریا صنعت، این شرکت با پایبندی به اصول و کسب اطلاعات روز دنیا در این زمینه، توانسته بازار رقابتی خود در این زمینه را حفظ نماید و با بزرگترین تولید کنندگان روز دنیا رقابت نزدیکی داشته باشد.

شرکت آریا پلاست آرنیکا

شرکت آریا صنعت آرنیکا با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات مهندسی، توانسته است به یکی از برترین تولیدکنندگان کشوری تبدیل شود.

این شرکت در زمینه ساخت، بهره برداری و نصب دستگاه های روز دنیا در صنایع پلی اتیلن، سیستم ها تصفیه آب و همچنین تولیدات UPVC فعالیت گسترده ای دارد.
در شرکت آریا صنعت، بکارگیری از نیروی خبره و کاردان و همچنین مهندسان برتر کشوری، اهمیت بسیار بالایی دارد.

از مهم ترین تولیدات این شرکت می توان به میکسر های صنعتی، دستگاه های روتیشنال مولدینگ، دستگاههای خرد کن در ابعاد و اندازه های مختلف، سیستم های تصفیه آب، مخازن پلی اتیلن و… اشاره نمود.

نکته قابل توجه در رابطه با تولیدات این شرکت، بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین برترین مهندسان کشورمان است.

شرکت آریا پلاست آرنیکا

مخزن پلی اتیلن آریا صنعت

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در صنایع بزرگ مخازن پلی اتیلن هستند. این مخازن یکی از بهترین تجهیزات برای نگهداری از مایعات به شمار می روند.

وزن سبک، سهولت حمل و نقل، امکان دسترسی و خرید آسان، قیمت بسیار مناسب نسبت به دیگر مخازن، مقاومت بسیار بالا در برابر مواد شیمیایی و همچنین طول عمر بالا، همگی از مزایای این محصول به شمار می روند.

شرکت آریا صنعت از سال ۱۳۸۹ و با بالا بردن سطح اطلاعات در زمینه محصولات و ویژگی مخازن پلی اتیلن، همچنین نیاز صنایع بزرگ، اقدام به تولید مخازن پلی اتیلن در اندازه و اشکال متفاوت نموده است.

شرکت آریا صنعت با تولید مخازن پلی اتیلن ۲ تا ۵ لایه توانست نیاز بخش گسترده ای از صنعت تولید داخلی کشور به این محصول را رفع نماید.

یکی از پرکاربرد ترین تولیدات این شرکت مخازن پلی اتیلن ضد اسید است که بهترین وسیله برای نگهداری محصولات اسیدی در کارخانجات تولیدی و مصارف صنعتی به شمار می رود.

این محصول با بهره گیری از پلی اتیلن با چگالی بالا تولید می شود تا در برابر اسیده های قوی مقاومت خوبی داشته باشد و آسیب نبیند.

خدمات شرکت آریا صنعت

اکنون که با شرکت آریا صنعت آشنا شدید، بهتر است از خدمات و فعالیت های این شرکت بزرگ کشورکان نیز اطلاعاتی داشته باشید.

این شرکت با استفاده از برترین نرم افزار های طراحی و ساخت محصولات صنعتی، امکان طراحی و تولید بسیاری از تجهیزات را در ابعاد و موارد مصرف گوناگون دارد.

از مهم ترین طراحی ها و خدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

● طراحی انواع میکسر های صنعتی در ابعاد گوناگون
● طراحی تجهیزات مورد نیاز در برای پروژه های پایپینگ صنعتی و سیستم های تصفیه آب
● طراحی با کیفیت ترین مخازن پلی اتیلن برای نگهداری مایعات و اسید ها آزمایشگاهی در ابعاد و اشکال متفاوت
● طراحی و اجرای پروژه های صنعتی به منظور تولید مخازن پلی اتیلن
● فعالیت در زمینه بازسازی و ترمیم تجهیزات صنعتی
● ارائه تجهیزات و اتصالات جهت اجرا و یا تعمیرات مخازن
● جوشکاری و نصب مخازن پلی اتیلن
و…

تمامی موارد فوق گوشه ای کوچک از فعالیت ها و توانایی های شرکت آریا صنعت می باشد.

اگر شما نیز تصمیم به فعالیت در هر زمینه ای از صنعت را دارید و برای تجهیزات کارگاهی خود به فکر محصولات مرغوب و یا حتی سفارشی هستید، با ما در ارتباط باشید.

خدمات شرکت آریا صنعت
خدمات شرکت آریا صنعت

محصولات شرکت آریا صنعت

شرکت آریا صنعت علاوه بر ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی و نصب تجهیزات صنعتی، اقدام به تولید و فروش برخی تجهیزات نیز نموده است که عبارتند از :

● قالب مخزن پلی اتیلن
● انواع میکسر مخازن پلی اتیلن
● میکسر ته قیفی در ابعاد مختلف برای مخازن پلی اتیلن
● مخازن پلی اتیلن در سایز و اشکال متنوع
● پره میکسر پلی اتیلن
● مخازن فاضلاب و سپتیک پلی اتیلن
● الکترو موتور و گیربکس های مورد نیاز در مخازن پلی اتیلن
● پایه و نگهدارنده مخازن پلی اتیلن
● وان پلی اتیلن در ابعاد متنوع
و…

تمامی موارد فوق فقط بخشی از تولیدات شرکت آریا صنعت اند که به منظور رفع نیاز بخش تولید و صنعت کشور طراحی و به بازار عرضه می شوند. یکی از مهم ترین نکات در خرید تجهیزات صنعتی، کیفیت و استاندارد این محصولات است.

کلام آخر

برای تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت خرید محصولات درجه یک و با کیفیت برای تضمین سلامت و امنیت کارمندان، مهم ترین نکته به شمار می رود.
از این رو شرکت آریا صنعت با برترین تولیدات، امنیت و سلامت محیط کار و کارگران را تضمین می کند.
اگر به دنبال خرید بهترین تجهیزات صنعتی و مخازن پلی اتیلن هستید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس بگیرند و برترین محصولات را با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار دهند.
ما علاوه بر تضمین کیفیت محصولات خود، ضامن قیمت ارائه شده نیز خواهیم بود.
با خرید محصولات از شرکت آریا صنعت، علاوه بر کیفیت بالای محصول، از خدمات ویژه این شرکت نیز بهره مند خواهید شد.

سوالات متداول

شرکت آریا صنعت آرنیکا با سابقه ۱۰ ساله در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات مهندسی، توانسته است به یکی از برترین تولیدکنندگان کشوری تبدیل شود. این شرکت در زمینه ساخت، بهره برداری و نصب دستگاه های روز دنیا در صنایع پلی اتیلن، سیستم ها تصفیه آب و همچنین تولیدات UPVC فعالیت گسترده ای دارد….

این شرکت با استفاده از برترین نرم افزار های طراحی و ساخت محصولات صنعتی، امکان طراحی و تولید بسیاری از تجهیزات را در ابعاد و موارد مصرف گوناگون دارد…..

شرکت آریا صنعت علاوه بر ارائه بهترین خدمات در زمینه طراحی و نصب تجهیزات صنعتی، اقدام به تولید و فروش برخی تجهیزات نیز نموده است که عبارتند از :

● قالب مخزن پلی اتیلن
● انواع میکسر مخازن پلی اتیلن
● میکسر ته قیفی در ابعاد مختلف برای مخازن پلی اتیلن
● مخازن پلی اتیلن در سایز و اشکال متنوع….

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *