کوتینگ پلی اتیلن

کوتینگ پلی اتیلن

کوتینگ پلی اتیلن به معنای استفاده از پوششی قدرتمند و ضد آب برای بسیاری از تجهیزات صنعتی است. در این روش و با استفاده از عایق های پلی اتیلن، لوله و اتصالات را می پوشانند. این عمل باعث افزایش مقاومت و طول عمر تجهیزات نیز می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

عایق های پلی اتیلن علاوه بر ایجاد محافظی بسیار قدرتمند، باعث ایجاد استحکام و همچنین افزایش طول عمر بسیاری از تجهیزات صنعتی می شوند.

یکی از کاربرد های عمده کوتینگ پلی اتیلن، استفاده در عایق بندی و ایجاد استحکام لوله های انتقال و تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت و پتروشیمی است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستید و یا به تجهیزات عایق بندی شده با کوتینگ پلی اتیلن نیاز دارید، تا پایان همراه ما باشید.

کوتینگ پلی اتیلن

دستگاه کوتینگ

در عملیات ایجاد عایق برای لوله ها، به وسیله دستگاه کوتینگ پلی اتیلن، دو یا چند لایه از محصولات پلی اتیلن به فیلم و لوله های مورد نیاز می چسبند.

در این دستگاه و به وسیله گرمای زیاد، چسب موجود در پلی اتیلن ها تغییر حالت داده و باعث اتصال بسیار خوب و همچنین عایق کردن لوله در برابر آب می شود.

مهم ترین تفاوت استفاده از دستگاه کوتینگ برای کوتینگ گرم پلی اتیلن با روش سرد، اتصال قدرتمند و محکم تجهیزات و همچنین ایجاد عایق بسیار خوب در برابر آب و دیگر مایعات است.

با توجه به این نکته که یکی از خواص مهم و اصلی پلی اتیلن، ضد آب بودن آن است، می توان به این نتیجه رسید که این محصول در برابر مایعات عایق بسیار خوبی ایجاد می کند و به همین منظور لوله و اتصالاتی که با پلی اتیلن پوشانده شده باشند، تجهیزات بسیار خوبی برای خطوط انتقال آب و یا دیگر مایعات به شمار می روند.

با توجه به نیاز گسترده بازار و همچنین کاربرد بسیار فراوان کوتینگ پلی اتیلن در صنایع، خرید محصولی مرغوب و در عین حال با قیمت مناسب یکی از مهم ترین اهداف صنایع بزرگ است.

در صورت نیاز به تجهیزات و همچنین محصولات تولیدی پوشیده شده با عایق پلی اتیلن، کافیست با شرکت آریا صنعت در ارتباط باشید تا با خیالی آسوده بهترین محصولات را خریداری نمایید.

مواد تشکیل دهنده کوتینگ پلی اتیلن

از آنجایی که انتقال بسیاری از مایعات و سیالات به وسیله لوله ها انجام می شود، استفاده از لوله های عایق اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند.

در لوله های پوشیده شده با کوتینگ پلی اتیلن، مهمترین اصل که ایجاد عایق قوی در برابر خروج مایعات است به خوبی فراهم می شود.

مهم ترین جز تشکیل دهنده این عایق ها، پلی اتیلن یا همان PE است. این ترکیب شیمیایی با توجه به خواص بسیار مفید به یکی از کاربردی ترین ترکیبات در صنایع تبدیل شده است.

عایق های پلی اتیلن علاوه بر ایجاد استحکام بسیار بالا در لوله، از لوله در برابر نفوذ نور خورشید و رطوبت نیز محافظت می کند.

قطر کوتینگ پلی اتیلن رابطه مستقیم با قدرت استحکام و کیفیت لوله دارد و برای کاربرد های گوناگون از حجم های مشخص و قطر های تعیین شده پلی اتیلن استفاده می شود.

کوتینگ پلی اتیلن

کوتینگ پلی اتیلن چیست

از آنجایی که ایجاد عایق در لوله های انتقال و همچنین بسیاری از صنایع دیگر مانند لوازم یکبار مصرف، اهمیت بسیار بالایی دارد، شناخت مزایا و معایب کوتینگ پلی اتیلن می تواند کمک شایانی به انتخاب این محصول نماید.

از مهم ترین مزایا و معایب کوتینگ پلی اتیلن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

مزایا

● نصب و اجرا آسان
● قیمت بسیار مناسب در برابر دیگر عایق ها
● مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ مایعات با ضریب نفوذ نزدیک به صفر
● مقاومت خوب در برابر دمای زیر صفر درجه سانتی گراد
● مقاومت بسیار بالا در برابر قارچ و آلودگی های بیولوژیکی دیگر
● استحکام بسیار بالا در برابر ضربه و فشار
● مقاومت خوب در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید
● انعطاف پذیری بسیار بالا برای عبور از مسیر های پیچیده
● نداشتن آلودگی و مشکل زیستی
● کارکرد بسیار خوب در دماهای محیطی بسیار بالا و یا بسیار پایین
● ایجاد سطحی یکدست، صاف و نازک
● انقباض و انبساط کم در برابر تغییرات آب و هوایی و یا عبور مایعات با دمای متفاوت

شاید بتوان تنها عیب کوتینگ پلی اتیلن را قیمت بالا تر آن نسبت به عایق پشم شیشه دانست و از آنجایی که پشم شیشه برای سلامت بسیار مضر است، می توان به آسانی از این برتری پشم شیشه چشم پوشی نمود.

خرید محصولاتی که به وسیله کوتینگ پلی اتیلن پوشانده شده اند از مراکز معتبر اهمیت بسیار بالایی دارد.

زیرا به طور معمول از لوله های پوشیده شده با کوتینگ پلی اتیلن برای عبور آب و یا دیگر مایعات و سیالات با ارزش استفاده می شود و هر گونه آلودگی می تواند باعث آسیب رسیدن به مایع درون لوله گردد.

از این رو خرید تجهیزات مرغوب و با کیفیت برای انجام چنین عملیات هایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کوتینگ پلی اتیلن
کوتینگ پلی اتیلن

 مواد کوتینگ پلی اتیلن در تهران

از آنجایی که بسیاری از مراکز تولید و یا خطوط انتقال در نزدیکی تهران بزرگ فعالیت می کنند، برای دسترسی آسان و همچنین سهولت انجام کار این مراکز، محصولات پوشانده شده با کوتینگ پلی اتیلن را در کوتاه ترین زمان در اختیار این مراکز قرار می دهیم.

از مهم ترین کاربردهای لوله های عایق شده با پلی اتیلن می توان به خطوط انتقال حرارت و انتقال فاضلاب اشاره نمود.

لوله های عایق شده به وسیله پلی اتیلن علاوه بر مصارف صنعتی در ساخت ساختمان ها و لوله کشی آب و فاضلاب نیز کاربرد گسترده ای دارند و به همین منظور استفاده از محصولی مرغوب که به وسیله تجهیزات روز دنیا عایق بندی شده باشد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

کلام آخر

حال که با لوله های عایق شده با کوتینگ پلی اتیلن آشنا شدید و دانستید که این محصولات چگونه و با چه موادی تولید می شوند، زمان آن فرا رسیده تا برای خرید مرغوب ترین محصول اقدام نماید.
اگر در رابطه با کوتینگ پلی اتیلن، ویژگی های این محصول و قیمت روز آن سوالاتی دارید، کافیست با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما علاوه بر پاسخ به سوالات شما در این زمینه، برای خریدی بهتر شما را یاری نمایند.
شرکت آریا صنعت با سالها تجربه در زمینه تولید و تجهیز دستگاه های کوتینگ پلی اتیلن یکی از بهترین مراکز در تولید و تجهیز این محصولات به شمار می آید و شما می توانید با خیالی آسوده محصول مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه نمایید.

سوالات متداول

در این دستگاه و به وسیله گرمای زیاد، چسب موجود در پلی اتیلن ها تغییر حالت داده و باعث اتصال بسیار خوب و همچنین عایق کردن لوله در برابر آب می شود…

مهم ترین جز تشکیل دهنده این عایق ها، پلی اتیلن یا همان PE است. این ترکیب شیمیایی با توجه به خواص بسیار مفید به یکی از کاربردی ترین ترکیبات در صنایع تبدیل شده است.

از آنجایی که بسیاری از مراکز تولید و یا خطوط انتقال در نزدیکی تهران بزرگ فعالیت می کنند، برای دسترسی آسان و همچنین سهولت انجام کار این مراکز، محصولات پوشانده شده با کوتینگ پلی اتیلن را در کوتاه ترین زمان در اختیار این مراکز قرار می دهیم….

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *